Jestem pracownikiem Politechniki Opolskiej

Prace zlecone krok po kroku
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Centrum Transferu Technologii. Chętnie pomożemy, oraz sprawnie zainicjujemy procedurę wykonania pracy zleconej.
Krok 1
Do realizacji pracy zleconej kierownik pracy przesyła do CTT zlecenie z firmy (scan pisma bądź mail), na zleceniu musi być dokładnie napisane czego firma potrzebuje (zakres pracy), jaką oferuje kwotę (netto czy brutto) termin realizacji oraz dane firmy (NIP, adres na jaki należy wystawić fakturę itp.).
Krok 2
Jeśli praca ma być realizowana w oparciu o umowę kierownik pracy przesyła propozycję umowy od firmy (jeśli firma nie posiada swojego wzoru możemy przesłać wzór Politechniki), którą pracownicy CTT przekazują do procedowania przez Radców Prawnych, Główną Księgową oraz Dyrektora Finansowego Uczelni. (należy pamiętać, że prace w oparciu o umowę potrzebują więcej czasu do uruchomienia, przez wzgląd na większą weryfikację i ewentualne negocjacje oraz poprawki w umowie).
Krok 3
Kierownik Pracy przygotowuje wykaz osób realizujących pracę z podziałem na zadania jakie będą w ramach jej realizować, oraz podział wynagrodzeń (w oparciu o wyliczenia pracowników CTT) oraz jeśli są dodatkowe koszty (np. zakupy) przekazuje jaką kwotę chce na nie przeznaczyć.
Krok 4
Powyższą dokumentację pracownicy CTT wprowadzają do EOD – do zadań kierownika należy zaakceptowanie pracy w elektronicznym obiegu dokumentów. .
Krok 5
Po zaakceptowaniu pracy zleconej w EOD, pracownicy CTT wprowadzają pracę zleconą do systemu TETA, a następnie przygotowują uzgodnienia które wysyłają do kierownika pracy.
Krok 6
Kierownik Pracy drukuje uzgodnienia w dwóch egzemplarzach, podpisuje oraz przekazuje do podpisu Dziekana oraz osób realizujących pracę, następnie odsyła je pocztą wewnętrzną do CTT.
Krok 7
Pracownicy CTT przygotowują pisma o wypłatę na podstawie uzgodnień, które przekazują do Kierownika. Kierownik pracy podpisuje pisma, przekazuje do podpisu Dziekana oraz odsyła je pocztą wewnętrzną do CTT.
Krok 8
Na zakończenie pracy, pracownicy CTT wysyłają do kierownika pracy protokół zdawczo-odbiorczy (chyba, że firma posiada swoje wzory). Po obustronnym podpisaniu kierownik pracy przesyła protokół do CTT (może być mailowo) i na tej podstawie pracownicy CTT wystawiają fakturę dla firmy za zrealizowaną pracę, następnie skan faktury przekazują do informacji kierownika pracy drogą mailową, a oryginał w wersji papierowej pocztą tradycyjną do firmy.